Siis meinaan tähän aikaan aamusta.. eilen tosiaan tuli sitten otettua ihan reilulla kädellä. Kaveri asuu tossa muutaman kilsan päässä ja se oli jostain hommannu pari lavaa kaljaa, giniä, salmaria ja suomi-viinaa. Tokihan tää tyttö oli jo kengät jalassa ja kipittämässä kylään. hahah.  Nooh, se "kaveri" sammui jo aikalailla alkuillasta siihen niin mä join kaiken minkä irti sain ja palasin kotiin kuuntelemaan musiikkia spotifystä.

tyttö herää varmaan kohta ja muistin just et tänään on lapsilisäpäivä.. aattelin lähtee ostamaan vielä pari uupuvaa lahjaa kaupungista kunhan saan joltain pummattua kyydin. meille tuskin tulee kuusta tänä jouluna koska mä heitin kaikki joulukoristeet vahingossa roskiin tossa keväällä.. luulin sitä säkkiä roskapussiksi kun se rojotti keskellä eteisen lattiaa. :( kalliita on ne koristeetkin..

Sain kuitenkin mannerheimiltä sellaisen hyvämieli-kortin jolla saa hakee 70 eurolla ruokaa kaupasta. ilmeisesti sellainen jaetaan lapsiperheille ja mä olin yks onnekas muiden joukossa. Pitää hakee jotain joulusafkaa sillä vaikka itse en paljon pääse edes nauttimaan niistä. pitää tytön takia yrittää järjestää jonkinlainen joulu kotiinkin..

Tosiaan, mulla on 7-vuotta vanha tytär tän mun "mieheni" kanssa.. ollaan melkein 10 vuotta hengailtu yhdessä mutta nyt on suhde ollut viimeiset vuodet sellaista kiikkulaudalla keikkuilua. Se antaa mun majailla täällä talossaan eikä mun tarvii maksaa sille tästä oleilusta mitään vaikkakin välillä vähän nolottaa tämä loisena eläminen.. ei niillä tökäreillä oikein juhlita varsinkin kun ainoa harrastus on viinan juonti, joka sekin on melkoisen kallista. :/

Minä luulen että se odottaa mun muuttuvan ja parantuvan, vaikka en edes itse odottaisi itseltäni sellaista.. en uskalla nykyään luvata mitään kenellekään. Ei se siitä ole kiinni etten tahtoisi muuttua vaan siitä etten tiedä osaanko.. se on vaan helpompaa olla valmiiksi jo huono kaikessa, kuin että oikeasti yrität ja epäonnistut.