Siis joulusta.. Söin aivan uskomattomia määriä ruokaa muutaman päivän ajan ja sitten tietty oksensin aina tilaisuuden tullen. Kerran tai kaksi onnistuin pitämään yhden kinkkusiivun tai yksinäisen suklaapalan sisällä. Punnitsin itseni äsken ja olen taas 2 viikossa tiputtanut 2 kiloa..

Meillä on ollu perinne jo vuosia, että 25.pvä lähdetään kaveriporukalla juomaan ja baariin. Joulu melkeinpä on ainoata aikaa kun kaikki muuallekin muuttaneet ovat yhtäaikaa täällä kotikonnuilla.. mullahan se tietysti taas lähti lapasesta ja nyt on kauhee morkkis.. Saatiin joululahjaks iso viskipullo kaverilta ja se oli sellaisessa peltirasiassa, mut ei ole enää.. hain sen kaverien kanssa kun tiesin ettei mies ole kotona ja imaisin naamariin. Siitä on todella paha mieli koska tiiän että jos tuo siippa huomaa sen puuttuvan niin multa lähtee pää.. joudun varmaan käydä ostaa sen tilalle toisen kunhan saan rahat muutaman pvän päästä. :(

Menihän siinä reissussa taas 3 pvää, en osaa enää ottaa vaan yhtenä iltana. Pitäis yrittää nyt jättää vähemmälle juomista ja keskittyä perheeseen ja tähän laihtumiseen, saattais tuloksiakin tulla nopeampaa kun ei viinan muodossa imis niitä kaloreita.. yhdessäkin olutlaatikossa niitä jokunen on.. heh. Ja toi viina alkaa muutenkin ottaa mun psyykkeen päälle ja elimistölle.. nytkään en uskalla mennä nukkumaan kun tiedän että tuolla pimeässä alkaa kaikki ajatukset painaa ja toiseksi mulla on kauheita rytmihäiriötä ollu viimeset pari tuntia. pelottaa ja vituttaa. suoraan sanottuna.

Yöt on mun lempiaikaa koska sillon ei kukaan valita siitä miten paljon oon netissä, mitä sieltä katselen ja kuinka paljon (ja kuinka monesti) syön. Tänä yönä mä oon syöny 2 pakettia nuudeleita, lihapullapaketin, konvehteja, suolatikkuja ja kinkkua.( se kinkku by the way on ihan karseeta oksentaa, maku ja haju on uskomattoman kuvottavia. ) Tuolla olis pakkasessa vielä litra jätskiä mutta mua palelee niin kovasti ettei pysty sitä nyt syyä. Mulla on 3 paitaa päällekäin ja silti tutisen vaikka istunkin ihan patterin vieressä. väsymys, darra ja syömättömyys on ihana yhdistelmä.

Ihan eka tavoitepaino on nyt sit saavutettu, seuraavaan vielä kymmenen jäljellä mutta jospa ennen kesää onnistuisin siinäkin.